poniedziałek, 27 lutego 2012

Czerwono czarny zawrót głowy.

Dzisiejsza wyprawa do SH była owocna.

Stylizacja dla mnie idealna, czarno czerwona czyli moja ulubiona !

Groszkowa sukienka która nie była sukienką ale przy odrobinie wyobraźni stała się . Bluzka dla otyłej kobiety w rozmiarze chyba 46? 
~ 2,30 zł

Buty na paseczku wygrzebane w bardzo fajnym SH który niestety jest już zamykany:(
(wcześniejszy zakup)
New Look
~ 1 zł

Pasek no name
~ 2 zł

Torebka No name 
(także kupiona wcześniej)
~  5 zł

















Specjalnie dla ciebie Kaczucho ! Także w twoich ulubionych kolorach o ile się nie mylę :)) 



11 komentarzy:

  1. sukienka, tzn bluzka świetna, sama kiedsyś zrobiłam kilka tunik a z wielkiej bluzki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale grzecznie tu wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze, pamiętaj ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Buty za 1zł!!! ale łup, zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  5. Wole jak wyglądasz niegrzecznie! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że Twój blog się rozkręci :D Ja też mam mnóstwo ciuchów z sh i chętnie popatrzę jakie stylizacje Ty tworzysz :) Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak tak tyle, że nie mam czasu na codzienne aktualizacje niestety:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ola czemu musimy tak długo czekać :(?
    Kaczusia

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja z szafiarenki,
    zapowiada się ciekawie, dodaję do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładna sukienka :) ma ciekawy krój :)

    zapraszam do mnie na www.aliya.pl

    OdpowiedzUsuń